ik en mijn vak - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mélanie Ridder - WaarBenJij.nu ik en mijn vak - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mélanie Ridder - WaarBenJij.nu

ik en mijn vak

Blijf op de hoogte en volg Mélanie

24 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Hallo, mijn naam is Mélanie Ridder.
ik doe de opleiding verpleegkundige op het Drenthe College te Assen.
ik heb het hier erg naar mijn zin, en ik ben blij met mijn klas.
sinds een paar weken loop ik stage in een verzorgingstehuis.
ik heb het hier wel naar mijn zin, ik mag al steeds meer dingen alleen doen, daardoor voel ik me echt nodig op mijn stage bedrijf en voel ik me steeds meer thuis. ook heb ik leuke collega's waar ik mee samen werk.
ik vind het wel moeilijk om te zeggen of ik dit later wil blijven doen. ik vind het wel leuk maar vind het lastig om dat nu al te bepalen. ik blijf school altijd leuker vinden, ik vind het gezelliger om een dag met mijn klas te zijn dan een dag naar stage te gaan.
omdat ik dat gevoel heb twijfel ik soms of ik mijn opleiding/stage wel leuk genoeg vind. maar dit heeft zijn tijd nodig. het is ook heel erg wennen omdat alles nieuw is, en aangezien ik niet van nieuwe dingen of veranderingen hou is het denk ik gewoon een kwestie van tijd.

Feedback Laura:

Ik vind het een heel leuk en boeiend verhaal. zelf zou ik wat meer vertellen wat voor een mensen er zijn op jou stage zijn het dementerenden of slechtzienden? ik vind het wel leuk om te horen dat je school leuker vind als stage want meestal hoor je bij andere mensen dat ze stage leuker vinden. voor de rest vind ik het een heel leuk verhaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mélanie

Hallo, Mijn naam is Mélanie Ridder, ik hou vanaf nu blogs bij om mijn opdrachten op school af te ronden. mijn blogs zullen dus geregeld vaak over mijn stage gaan. ik hoop dat jullie mijn ervaringen/ verhalen met veel plezier zullen lezen.

Actief sinds 09 Maart 2015
Verslag gelezen: 954
Totaal aantal bezoekers 4558

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn stage

Landen bezocht: