Mijn stage - Reisverslagen van Mélanie Ridder - WaarBenJij.nu Mijn stage - Reisverslagen van Mélanie Ridder - WaarBenJij.nu
Mijn stage

ik doe de opleiding verpleegkundige, voor mijn opleiding moet ik ook stage lopen, dit doe ik in een verzorging tehuis.
ik heb het hier heel erg naar mijn zin.
het is de bedoeling dat je 20 week stage loopt. toen ik aan mijn stage begon heb ik voor mijzelf als leerdoel opgeschreven dat ik na vijf week bewoners wil hebben gewassen. dit leerdoel heb ik behaald en daar ben ik erg blij mee. ik begin mij al goed op me gemak te voelen op mijn stage bedrijf, verder kan ik niet heel veel meer vertellen. maar ik zal gauw weer een blog schrijven als ik de rest van mijn leerdoelen heb uit kunnen voeren.

groetjes Mélanie Ridder

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

ik en mijn vak

24 Maart 2015

moeilijke situatie op stage

24 Maart 2015

waar ik trots op ben
Mélanie

Hallo, Mijn naam is Mélanie Ridder, ik hou vanaf nu blogs bij om mijn opdrachten op school af te ronden. mijn blogs zullen dus geregeld vaak over mijn stage gaan. ik hoop dat jullie mijn ervaringen/ verhalen met veel plezier zullen lezen.

Actief sinds 09 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4561

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn stage

Landen bezocht: